Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 ianuarie 2012

Un inger pazitor!;x

Ceva cald, ceva dulce, ceva ce imi alinta sufletul de cate ori vorbesc cu "el"..cineva care ma iubeste pe ascuns, o persoana buna ce imi vrea binele ma sfatuieste , ma protejeaza... ma invaluie cu sufletul lui cald si omenesc a unui  inger pazitor trimis de "BUNUL DUMNEZEU"... e un Prieten adevarat!
Un Inger , un inger mic, cu aripile cusute  in momente , incredere, nadejde si iubire , care imi sta pe umar si imi sopteste uneori "Aici sunt, nu te las , amandoi ,impreuna trecem peste" . O faptura  cu o semnificatie enorma in viata mea, care fara ia , nu as putea trece peste obstacolele vieti! 
Ii iubesc personalitatea, ii iubesc umorul... iubesc tot ce face parte din el !
Iti multumesc pentru ca imi esti prieten!:*[Te iubesc!]
   P.S :   Acesta postare este adresata tuturor prietenilor adevarati!:), 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger