Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 28 octombrie 2011

        Am observat un lucru important, nu acordam foarte multa importanta CANCERULUI, cand auzim ca cineva are cancer zicem ceva gen:"Aaaa posibil o sa moara!". De ce trebuie sa gandim asa, mi se pare o absurzitate sa gandesti negativ... chiar si atunci cand ti se intampla tie tot negativ gandesti? Nu va inteleg pur si simplu, nu mai inteleg nimic in lumea asta! Cancerul se poate vindeca dar doar cu ajutorul nostru ,trebuie sa fim puternicii ,sa luptam, sa incercam sa vedem viata cat de roz se poate sa spunem:"Da pot sa lupt,voi trece cu bine si peste asta!"
       Acum doua zile am intrebat o doamna care a suferit de cancer la san cum a reusit sa scape... stiti ce mi-a raspuns? "Cu ajutorul lui Dumnezeu si cu puterile pe care le-am avut!" O respect din toata inima pe acea doamna fiind ca a fost puternica si ca a reusit sa treaca peste!  Am mai intreabat o alta doamna care sufera de cancer la stomac:"Credeti ca veti reusi sa treceti peste?" si a raspuns cu lacrimi in ochii:"Mami eu nu cred ca voi reusi, dar totusi sper!"pur si simplu mi-au data lacrimile auzind-o. Trebuie sa incercam sa fim puternici in orice problema si cancerul e o mare problema, nu incetati sa sperati,sa credeti,sa fiti puternici!
       Nu va lasati doborati de greutatile vietii incercati sa luptati, VIATA E ROZ!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger