Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 19 mai 2012


Încearcă       
  Hei, a trecut ceva vreme de când nu am mai postat...mulți cred că a-ți uitat de blogul nostru! Ne pare rău că s-a întâmplat așa dar am fost foarte ocupate. Ei bine acum suntem în cea mai buna formă și suntem gata să vă oferim și alte sfaturi...Vă vom vorbi despre "Ceea ce vă doriți voi și despre talente ascunse!". Nu vi s-a întâmplat niciodată să vă doriții să faceți ceva anume? Mie una da, de mică visam să cânt la un instrument muzical, bine înteles prima oară am visat că o sa fie pianul acel instrument însă în urmă cu 3 ani am descoperit că nu iubeam pianul ci chitara,i-am bătut pe ai mei la cap să îmi cumpere o chitară apoi am ajuns să iau lecții, sincer credeți-mă, iubesc instrumentul asta dar am avut si ambiție. Ceea ce vreau sa vă spun este că trebuie să încercați să faceți ceea ce vă doriți, la început v-a fi greu...dar rezultatele vor fi incredibile.Unii poate visați să ajungeți dansatori,doctori,avocați,actori,scriitori etc. Nu vă fie teama să vă aratați talentul, nu vă temeți să încercați, face-ți ceea ce vă place, ceea ce vă doriți. Câteodată teama e mai mare decât dorința de a face ceva...opriți asta! Nu lasați teama să pună stăpânire pe voi! Mai știți când ereați mici și vă era teamă de întuneric? Exact aceeași teama e și în cazul de fata,de întuneric tot nu a-ți scăpat mereu v-a fi întuneric,nu? Și v-ați obișnuit cu asta, ei bine încerca-ți să vă obișnuiți și cu noul accepta-ți orice provocare nouă! Eu una vreau să sar cu parașuta, am nevoie să simt adrenalina,crede-ți-mă morr de frica dar intr-o zi cand o sa am ocazia o sa fac asta! Exact asta trebuie să faceti și voi [nu să sariți cu parașuta, bine inteles doar daca va doriti asta:))] ,să încercați,să încercați și iar să încercați! Fi-ți bărbați ce naiba:))!

[P.S: Când vi se oferă o șansă la adrenalină nu o refuzați decât dacă suferiți cu inima:))] Vă iubim și sper că citiți în continuare blogul nostru:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger