Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 februarie 2011

De ce simtim nevoia sa ne sinucidem?


  Cand te certi, cand te simti singur , cand nu iti convine ! acestea ne macina, de ce ne dorim sa ne sinucidem??
    Mi s-a intamplat si mie sa simt nevoia sa  bag cutitul in mine de nervi , pentru ca nu ma placeam, si chiar imi doream , dar apoi realizam cat de mult conteaza viata, si cat voi regreta apoi, dar si cat vor suferi persoanele din jur in urma mea, nu voi distruge  doar viata mea.,le-o voi distruge si pe a lor.
    Daca  simti nevoia de a te sinucide ..gandeste-te intai, nu actiona  , gandeste ce conteaza mai mult ‘viata ta sau a persoanei sau necazului ’ ? Trebie sa gandesti bine ‘de ce sa ma sinucid din cauza unei simple certe dintre mine si prietenul meu, sau cu  familia’ gandeste cat vei regreta apoi cand o sa realizezi ca ti-ai macinat viata , datorita unei prostii si cu ajutorul unei lame, care usor cu cate usor ai indreptat-o spre o viata fara sens,
  Ce este mai importat ? Viata iti spun eu ,Dumnezeu pentru ce ne-a dat-o , ne-a dat-o sa nu ne batem joc de ea.. sa ne bucuram de ceva..care chiar e un lucru minunat cu tot cu pacate.
   Crede in tine, fi puternic/a , crede in Dumnezeu si nu te lasa cand chiar tu ai nevoie de tine, si de ratiunea ta..
  Viata e a ta, poti sa faci ce vrei, dar dupa ce vei face, o sa se uite lumea urat la tine, o sa te macine trecutul, si o sa iti afecteze viitorul. De obicei astea indreapta omul, dar nu la toti,insa  nu merita , pentru ce, sa iti bati joc de tine , sa  iti distrugi viata din cauza lui…’nu!!’, viata e prea scumpa ca sa o lasi datorita unei probleme care se poate rezolva.


  Chiar vreau sa nu mai aud de sinucideri, voi nu v-ati saturat? Cate stiri, cati s-au sinucis, s-au sinucis ca sa demostreze slabiciunea si cat valora viata lor, va spun tot eu, nu valora nimic , daca valora se gandeau inainte de ar face aceste gesturi ,gandestete macar dupa ce ai citit  si realizeaza!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger